PLAERS DE MA VIDA

Sóc molt aficionada a buscar i remirar objectes curiosos, útils i de disseny, encara que a vegades costi que l’objecte en qüestió compleixi aquests tres paràmetres. La majoria són productes que m’enduria a casa, però a vegades el preu o l’espai que tinc a casa em fan desistir a contracor. Com que quan he de comprar mai agafo el primer que trobo i m’agrada buscar bé, puc descobrir moltes alternatives i opcions abans de decidir-me, i així coneixo marques noves i tendències a la última.

Us porto una mica de tot, per a persones i aficions diferents.

Començarem per les apartades i poc reconegudes cortines de bany. Per sort o per desgràcia jo no tinc mampara a la banyera (cada cop penso que més per sort que per desgràcia...) i hi tinc una cortina de bany. Com que l’hem de canviar i ja no fan la que teníem (ens agradava molt...sniff, sniff :S ) m’he dedicat a buscar-ne una que sigui completament diferent. I n’he trobat unes molt maques, originals, i de bona qualitat. Les venen online a CHA-CHÁ, a la seva botiga de Barcelona i a altres botigues amb representació de la marca. No solament fan cortines de bany, sinó que tenen molts altres productes! Per la cuina, per la casa, teixits... no us ho perdeu!
A la seva web trobareu informació sobre on estan, què més venen i on podeu trobar els seus productes. Aquí teniu unes mostres de les cortines que més m’han agradat. Encara no se quina triaré... a vosaltres quina us agrada més?








      fotos via


Per als que no el coneixeu, us presento BOX CAR. Això sí que ho tinc i us puc assegurar que va molt bé. Es tracta d’un carret plegable pensat per tenir-lo al cotxe i carregar amunt i avall les coses que hagueu de portar. A nosaltres ens va molt bé per sobretot els caps de setmana que marxem de Barcelona. El podeu comparar a diferents botigues de Barcelona, jo ho he vist a Vinçon, a Servei Estació i crec que a algun altre gran magatzem, però no us sabria dir si és Bauhaus o Leroy Merlin. A Vinçon, que és on jo el vaig comprar, val 28,75€. Ni ha de diferents colors, nosaltres el tenim vermell. Ah, i ara han fet una tapa que s’hi acobla, però no la compraré perquè sempre portem coses grans i la tapa no tancaria.







Korbo és una marca sueca que des de 1922 confecciona manualment aquesta preciositat de cistelles de filferro galvanitzades aptes per a tota mena d’usos. Son tan brillants i boniques! N’hi ha de diferents mides, amb o sense nanses. Són molt cares, entre 85€ i 180€, depenent de la mida i la forma, això si, duren tota una vida. Només les venen a dos llocs de Barcelona: a Vinçon i a Monapart Living.











Fotos via


Per als amants de la bicicleta, i sobretot per als que l’utilitzeu cada dia per desplaçar-vos, us presento Fahrer. Una marca berlinesa que també ven online a través de la seva web.
El primer objecte de Fahrer que em va cridar l’atenció va ser l’Spitzel. Es tracta d’un complement per a la bicicleta que permet acoblar el mòbil al manillar.Unes fotos com aquestes us permetran veure de què es tracta. 





I aquí teniu un vídeo que us ajudarà a veure-ho més clar.






Ens el presenten per a iPhone 3, 3GS, 4 i 4S (fins i tot ja per al iPhone5!), però també s’hi pot acoblar HTC i Samsung.  


Només hi trobo un inconvenient, si caus de la bici, que malauradament passa, adéu mòbil!
Però bé, Fahrer ofereix moltes més possibilitats per al món dels ciclistes, sobretot els urbans. Bosses de mà, bosses per a portàtils, clauers, fundes de mòbil, cintes per enganxar els baixos dels pantalons...tot amb un estil molt urbanita. Les bosses també es poden enganxar a la bici d’una forma segura i ferma. Us deixo més fotos.
També podeu trobar els seus productes a Plegabike.
   






















Més coses. La moda dels vinils, les enganxines vull dir, enganxats a les parets de casa ja fa dies que ens va envair. Pel meu gust la majoria són copies de copies sense imaginació. He trobat alguna marca que val la pena, però cap m’ha agradat tant com Chispum. Ofereix la possibilitat de comprar vinils fets tant en català, castellà, anglès i francès. Són molt macos! Tenen una botiga online molt diversificada, amb molts vinils de temàtiques diferents per triar! Diuen a la web que en 48 hores envien les comandes. Són creatius catalans (per a que no digueu que només busco coses fora de casa...;) que treballen en això des de 2003. M’ha costat triar-ne uns quants només... encara no ho se segur, però potser en posaré algun a casa.
















I per últim, tenim Koziol, una marca de productes de casa molt variats. També són alemanys, i en podem trobar alguns productes a les tendes d’aquí. De tota manera venen online. A mi, el que més m’ha agradat és un fruiter que hi ha aquests dies a Vinçon, el més petit val 12 euros. Hi ha el petit en blanc i el mitjà en negre, de plàstic brillant.





I de moment això és tot! Espero que us hagi agradat, així seguiré ensenyant-vos els meus objectes de culte particulars. ;D

 
Marina


1 comentari:

  1. definitivament la cortina de dutxa que més m'agrada és la que vam veure, o la del cor (L)

    Ah els vinils m'han agradat molt els trobo molt originals! és dificil trobar-ne així pq com deies ls msjotis que trobes al mercat són del mateix estil...

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...