M’AGRADEN ELS MOBLES!

No se si sabeu com m’agrada la decoració i els mobles en general. M’encanta tant buscar nous models per internet com revisar grans clàssics. Em passaria hores entrant i sortint de botigues de decoració. La majoria dels mobles que miro no me’ls compraré, però trobo que és maco mirar-los perquè són molt atractius estèticament. M’agraden els mobles multifuncionals, s’ha d’estalviar espai, no tots vivim en cases gegants…i després hi ha el tema del preu… però la meva filosofia és que sempre pots treure idees per fer les teves propies versions de les coses.
No trobeu interessant aquesta taula de centre que a la vegada pot ser un pouf? Dues coses en una!

 via






Aquesta cadira és un classic de 1949.




Aquesta cadira de Philippe Nigro sí que és realment un dos en un!



Un bon lloc on seure a llegir i fer una migdiadeta...



Aquesta taula de menjador és ideal per casa nostra!




Aquestes taules també de Philippe Nigro són diferents de les tipiques taules oi?



I la linia tant senzilla però elegant d'aquest armari m'encanta.


Marina

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...