COCA DE IOGURT, PLÀTAN I XOCOLATA

Hola família! A mi m'agrada molt el dolç però fins ara quan m'entrava la gana, anava a lo fàcil i comprava qualsevol cosa per mandra de fer-ho. La setmana passada vaig  decidir deixar de comprar  reposteria industrial (que no és massa sana) i fer els meus propis pastissos. La primera recepta va ser la  coca de iogurt, poma i nous de la Marina que està boníssima! Podeu trobar la recepta aquí.
Aquesta setmana m'he animat a fer algunes variacions de la recepta original i he canviat les pomes i les nous per plàtan i xocolata.
 


 Els ingredients són:

1 iogurt natural
1 mida de iogurt de sucre morè (si us agrada més dolça, podeu afegir-ne una altra)
1 mida de iogurt  de cacao en pols
3 ous
2 mides de iogurt de farina de blat i 1 de farina integral de sègol (a mi m'agrada barrejar farines, però podeu posar 3 mides de iogurt de farina de blat sense problemes)
½ mida de iogurt d'oli d'oliva
16g de llevat
1 o 2  plàtans
100 grams de "gotes"  de xocolata 


La preparació és la mateixa de la coca de iogurt, poma i nous. 
Es barregen tots els ingredients per fer la massa excepte el plàtan i les "gotes" de xocolata. 
Folreu un motlle amb paper d’alumini, oli i farina. Aboqueu-hi la meitat de la pasta. Agafeu el plàtan, el peleu i el talleu a trosset finets i els escampeu per la pasta del motlle. Acabeu de tirar-hi per sobre la pasta. Poseu-hi per sobre les gotes de xocolata i empolvoreu amb el sucre. Poseu a coure al forn a 170º fins que quedi cuita (uns 40 minuts) i  deixeu refredar.

Recordeu que per saber si ja està ben cuita, podeu punxar amb una forquilla. Si surt neta, ja està llesta.

Nyam!!!

Mònica



0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...