ELS DILLUNS NECESSITEN MÚSICA

Bon dia!

Fa dies que no apareixem per aquí i la veritat és que no sé quan ho tornarem a fer o quin és el futur d'aquest blog en aquests moments. Tan la Marina com jo estem bé, no patiu, però amb mil coses al cap i poc temps i poques ganes d'escriure així que no sé molt bé si aquesta parada serà temporal o definitiva... Disculpeu-nos i ja us anirem informant.

Personalment, per posar-vos al dia, jo ja estic de 34 setmanes, amb moltes ganes de veure-li la cara al petit i em trobo perfecta a nivell de salut. Però també estic en un moment de canvis, amb moltes decisions per prendre i també molta incertesa, així que tinc el cap força distret.

Però hi ha coses que no canvien i sempre em queda temps per la música. De fet avui volia compartir amb vosaltres tres cançons que no paro d'escoltar.

La primera, aquesta preciosa versió de Sucré de la cançó "You and Me"
 

La segona, aquesta de Nick Mulvey "Fever to the Form"



La tercera aquesta de Basia Bulat "Tall tall shadow" (de fet el disc sencer és genial)



Fins aviat (espero), 

Mònica

1 comentari:

  1. :( Espero que aquest no sigui un adéu definitiu del blog............... la red us necessita encara que sigui en dosis petites........
    Molts ànims!

    Alba

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...