LLIBRES: CANÇÓ DE GEL I FOC

Per Nadal, el pare Noel que sap que m'agrada molt llegir, em va portar la col·lecció de llibres de la sèrie "Cançó de gel i foc" (A Song of Ice and Fire) de George R.R. Martin.
Alguns ja coneixereu la història perquè l'any passat van portar el primer llibre "Joc de trons" a les nostres pantalles de televisió o en el meu cas, d'ordinador ;-P 




Es tracta d'una sèrie de set  novel·les de fantasia èpica. De moment només han publicat els quatre primers llibres en el nostre idioma, però en anglès ja està la saga complerta. I direu "quina mandra tans llibres!" doncs jo ja vaig pel tercer i estic enganxada. La història està ambientada en una època similar a l'edat mitjana on els diferents regnes s'enfronten per aconseguir el poder. A mesura que la històra avança, vas veient com el món dels protagonistes va canviant, i mentre es capfiquen en la guerra al seu voltant van renaixent poders més antics i sobrenaturals. 
La gràcia és que cada capítol es basa en la perspectiva d'un dels personatges, així veus que els dolents no són tan dolents ni els bons tan bons.

I si voleu posar cara als personatges o simplement us fa mandra llegir, us recomano molt la sèrie, que per cert, estrenarà segona temporada el mes d'abril. Aquí us deixo les promos de la primera i la segona temporada.





Bon cap de setmana!!


Mònica






0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...