ON PUC TROBAR...? VETES I FILS!

Hola! ja estic més recuperada, he estat uns dies malalta, però ja ha passat i poc a poc torno a ser la de sempre. El que més greu em sap és no haver pogut celebrar com cal l’aniversari  de l’Albert, però bé, sens dubte ho celebrarem un dia d’aquests. Sort de la Mònica, que va fer una entrada maquíssima perquè jo no tenia esme per a res!.

Doncs, tornem a  fer entrades, oi? Avui us porto una altra botiga interessant.

Si busqueu vetes de roba, fils de colors, de cuir, de cotó, de macramé, elàstics, o de mil estampats, podeu apropar-vos a MOKUBA. Aquesta cadena especialitzada en cintes tèxtils ofereix mil i una cintes a metres. De fet, podeu comprar a partir de 20 centímetres, sempre de 20 en 20.  També us diré que el preu no és el millor que tenen, però val la pena anar-hi, comprareu segur!

Jo hi he comprat varies vegades, l’últim cop cinta de cuir de tres colors. Vaig fer una trena i n’he fet dues polseres ben boniques.




Bé, salut!

Marina

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...