CURS D'AGULLA MÀGICA

Per fi hem fet el curs d’agulla màgica! Aquest passat dissabte ens vam trobar unes quantes amants i aficionades de l’agulla al bonic bar Gilda de Lleida ciutat. Gràcies a la Flo i al seu preciós blog Some Chic Stuff, ens vam poder inscriure al curset d’agulla màgica fet per la simpatiquíssima Laura Ameba.
El curset d’iniciació a l’agulla màgica va durar tres hores que ens van passar volant, es que ni ens vam adonar que passava el temps! La Laura ens va explicar coses bàsiques d’aquesta tècnica i vam començar a practicar. Ens va donar a cadascuna una agulla feta per la senyora Wassa, l’avia russa que va ensenyar a la Laura a brodar, i ens va ensenyar a fer el punt bàsic del qual en surten altres punts, depenent de com poses l’agulla…





Us poso unes fotos del punt bàsic. Ahir a la nit vaig fer aquestes ulleres amb un sol color i de forma senzilla per a poder-vos ensenyar el punt que vam practicar amb la Laura:
Vaig anar fent el punt molt espès fins a completar tot el dibuix fet amb el llapis.




Veieu que per la part del darrera del bastidor va quedar el fil d’aquesta manera tant original.




Després vaig tallar les puntes i va fer un efecte “pom-pom”




I finalment vaig tallar per la base i va quedar aquest efecte de vellut.



Oi que queda bonic? És una tècnica molt “adictiva” perquè es poden fer mil combinacions i punts diferents… i sobretot una bona teràpia de relaxació que us pot distreure de maldecaps i preocupacions!

 



I aquí teniu les de la Mònica, en procés...



Gràcies Laura i gràcies Flo!!! Esperem tornar-vos a veure ben aviat ;)


Marina i Mònica

4 comentaris:

  1. Quines ulleres més xules! Jo també vaig fer un curs amb la Laura i és veritat que és ben guai això de l'agulla màgica :)

    ResponElimina
  2. Holaaaa! benvinguda al blog! Quina ilu que passis per aquí! Per cert, ens hem passat pel teu blog i hem vist cosetes amb molt bona pinta, haurem de dedicar-hi una bona estona!

    Una abraçada ;-P

    ResponElimina
  3. gràcies a vosaltres, guapíssimes! Tot i no haver pogut parlar gaire, em va encantar desvirtualitzar-vos. És genial veure que us ha agradat i que vau estar a gust, ara vigileu perquè com dieu...és adictiva! ;-) Jo he de dir que tot el grup tenia molt molt nivell...i veient les vostres fotos, em reafirmo!!! Molts petons i gràcies de nou, espero coincidir de nou aviat!

    ResponElimina
  4. És veritat que no vam poder xerrar, però és normal amb tanta gent i tantes ganes de brodar! Personalment era la primera vegada que feia un curset d'aquest tipus, i l'experiència em va encantar! Un matí de cap de setmana tranquil, aprenent coses que t'entusiasmen, amb bona companyia... Ideal! ;)

    Gràcies Flo!

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...