ELS DILLUNS NECESSITEN MÚSICA


Avui us porto un grup anglès que fa poquet han estat rodant pel nostre país, Maxïmo Park. Jo  vaig tenir el plaer de veure'ls en directe fa uns anys quan presentaven el primer disc i des de llavors m'encanten. Ara acaben de treure el tercer i aquí us porto l'últim vídeo que va ser gravat en un tramvia de Berlín per sorpresa dels passatgers. Jo potser em quedaria amb la versió acústica del tema (quina veu té aquest noi!), però aquesta setmana volia portar algo més mogudet.


I si en voleu més, un recomano dues cançons més canyeres del grup, Graffiti  i  Apply some pressure.

Bon Dilluns!

Mònica

1 comentari:

  1. Hola! He descubierto tu blog y me encanta! Te he dejado un "regalito" en mi blog. Espero que te haga la misma ilusión que cuando me lo dejaron a mí :-)
    Lo puedes encontrar en:
    http://www.choc-chef.blogspot.com.es/2012/10/liebster-award.html

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...