AQUESTS DIES...

Ja us vaig comentar fa un temps que poc a poc estic reformant el pis on visc. Des del principi l'habitació que necessitava més urgentement una reforma era la cuina, però també la que més mandra feia, tant per la feina i l'enrenou que comporta com pel tema econòmic. La qüestió és que ho hem anat allargant amb el temps, esperant l'ocasió ideal i somiant amb cuines com aquestes. 

via
via

via

via


Fa unes setmanes vaig decidir que el moment perfecte mai arriba i que potser que em posés en acció. Després de mirar i remirar, sembla que la cosa comença a posar-se en marxa, però en aquest moment la meva cuina és això: 


Caos. Caos a la cuina i a la casa en general. 
Així que perdoneu-me si aquests dies estic una mica absent del blog.

Ja us aniré informant de com va evolucionant el tema (espero que força ràpid i sense problemes). 

Fins aviat!

Mònica


0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...