ELIE SAAB

Intento que em toqui la loteria; si més no, tinc alguna possibilitat perquè ho provo de tant en tant. I és clar, no vull que em toquin quatre duros, si em toca vull que em toquin molts i molts diners, una cosa així com 20 milions d’euros estaria més que bé, però confesso que amb poder pagar la hipoteca de cop ja estaria molt i molt contenta!
Suposo que totes i tots us heu imaginat algun cop què faríeu amb tants i tants diners! 20 milions d’euros t’han de canviar la vida radicalment. Pensar-hi és tant emocionant com irreal, i potser aquest ja és el premi de jugar a la loteria, la il·lusió de poder somiar que algun dia podrem fer el que realment ens omple i ens agrada. Tal com està muntat el sistema, malauradament, necessitem diners per poder decidir i procedir com volem.

Si fos rica faria moltes coses, o no tantes, però segur que m’ho miraria tot amb uns altres ulls. Com els vestits que he posat de Elie Saab, me’ls miraria d’una altra manera, potser més propera. M’encanten aquests vestits, tant senzills de forma i alhora tant afavoridors, marcant sense ser cenyits, amb les transparències justes als llocs adequats i els colors i la roba tant treballada i d’alta qualitat... si, són vestits d’alta costura que mai portaré, ni tan sols me’ls emprovaré, i si pogués fer-ho tampoc tindria cap ocasió on dur-los posats...per això si tingués 20 milions d’euros al meu nom, els vestits d’Elie Saab segurament em serien més propers.












No vull que us quedeu amb una imatge superficial i penseu: aquesta, amb 20 milions d’euros, primer que res es compraria un vestit! No! Hi ha milions de coses que faria abans! Però no direu que no són espectaculars! Per mi són com obres d’art, una alta costura que la dona realment pot lluir, sense floritures ni estructures impossibles!
I una idea que us dono: perquè no agafar un d’aquests dissenys, i fer en color blanc un disseny semblant per a vestir una núvia? Trobo que són preciosos per una núvia, oi? Per si algú s’anima… hi ha molt bones dissenyadores i dissenyadors que amb una idea així podrien fer el vostre vestit ideal!

Marina



0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...