MAJE

Fa ben poc he descobert una marca de roba i complements, que de ben segur ja fa temps que podem trobar a Barcelona. Sense investigar gaire n’he vist una al carrer València amb Passeig de Gràcia i al nou Corte Inglés de l’Illa Diagonal. Per mi la qualitat de la roba és molt important quan busco una peça de vestir.
Tinc el que jo considero un defecte, que és ser molt fredolica, i una roba bona em pot evitar passar mals moments a l’hivern. Ja ho diuen als països nòrdics, que no és una qüestió de fred, sinó d’anar ben abrigat. I anar ben abrigat no vol dir portar mil i una capes inútils, sinó que a vegades, amb una bona peça de roba adequada, n’hi ha més que suficient. Jo corroboro aquesta teoria, ja que fa dos anys vaig pagar força per una jaqueta de plomes, que realment ha valgut tant la pena que la tornaria a comprar si calgués, i més contenta que un gínjol! Els últims dos hiverns han sigut molt més càlids per a mi…

Doncs al tema que anava, la marca que he descobert és MAJE. Quan vaig veure la qualitat dels materials me’n vaig enamorar, i sobretot l’estil de la roba, una roba amb un tall diferent, modern però alhora d’allò més elegant. També us dic una cosa, és caríssima. A veure, el concepte car és molt relatiu, ja que depèn de la butxaca i de les necessitats del client, però està clar que si la marca funciona és perquè hi ha gent que en te per gastar-se’ls…
En concret hi ha dues jaquetes que em tenen el cor robat. No he trobat fotos per ensenyar-vos-les, però són de l’estil que he estat buscant des de ja fa temps i que no trobava. Són molt calentes per l’hivern, i si es vol, es pot treure la capa gruixuda de dins per a que quedi una jaqueta més lleugera, com d'entre temps.
Bé, anem a parlar de preus. Si voleu saber quant valen aquestes fantàstiques jaquetes podeu seure per no caure de cul (com he dit abans, potser hi haurà qui ho trobarà força barat…). Una val 475 euros i l’altra 495. Jo ho trobo caríssim, per molt bona qualitat que tinguin… però és el que hi ha.

Sempre queda l’opció d’esperar les rebaixes i resar per a que la rebaixa sigui tant gran que valgui la pena la despesa.

Bé, tot i els preus, us aconsello que hi feu un cop d’ull si teniu l’oportunitat, ja que emprovar-se una peça val la pena. I perquè val la pena? doncs perquè esteu davant d’una marca que fa roba d’aquella que sempre queda bé! tot és fantàstic i meravellós! Fins que veus l’etiqueta!!!

Sempre ens quedarà la inspiració que ens proporcionen les fotos de MAJE, per si podem trobar una alternativa més econòmica en altres botigues.








Salut i moda!

Marina

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...