ON PUC TROBAR...? UNA PERRUQUERIA ORIGINAL

Aquests dies per Barcelona la Silvia i jo vam aprofitar per anar a la perruqueria. Aquest és un tema delicat per mi (i segurament per moltes dones). Em costa sortir contenta de la perruqueria, i sobretot em costa deixar-me tants diners en això i més amb la pujada de preus del sector. Només dir-vos que durant un temps jo era la meva pròpia perruquera, no podia durar massa. 

Bé, després de posar-vos en antecedents us explico com va anar el tema. Fa dies que necessitava un tall de cabells després de l'estiu però per les qüestions que us he comentat, ho anava allargant. La Silvia em va comentar que hi havia una perruqueria que li cridava molt l'atenció per l'estètica i també pels preus, així que al final en un rampell ens vam decidir, vam trucar i voila!

La perruqueria és de la cadena d'Anthony Llobet. En aquests moments a Barcelona n'hi ha cinc i nosaltres vam anar a la  del Gòtic. El que caracteritza aquesta  cadena de perruqueries és la seva decoració estil retro (les peces que podreu veure són antiguitats d'arreu del món),  els seu ambient super modernillo i per suposat els pentinats d'estil londinenc.


foto via
Quan vam arribar el que ens va sorprende era la sensació d'estar en un altre país, tant pels perruquers com pels clients, vam arrivar a sentir fins a 5 idiomes diferents! Això d'entrada em va espantar una mica perquè vaig pensar que si ja no m'entenen els catalans, potser tindriem problemes. Però no! Els perrruquers eren molt simpàtics i anaven per feina. 

Si sou dels que no us agrada que us intentin vendre coses, que us cobrin pel xampú cremes o tonteries (de vegades m'han clavat 5 euros!) i busqueu tallats originals, aquest és lloc perfecte per vosaltres! A més us donen la possibilitat econòmica d'assecar el cabell amb a l'aire (això vol dir amb l'assecador però sense planxes ni històries). A mi rentar, tallar i assecar em va costar 33 euros i vaig sortir contenta!!

Visiteu la seva web per saber quina us queda més a prop. 
Per cert, obren tots els dies, fins i tots els diumenges. Això si, demaneu hora.

Nosaltres repetirem!

Mònica



0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...