REUTILITZAR


Vet aquí una forma original de reutilitzar.
És una llàstima però per a millorar algunes coses n’hem de perdre unes altres. Amb les noves cuines, vitroceràmiques i d’inducció ja no es poden fer servir les cassoles de fang que tants bons plats cuinaven. Ara ja només es poden fer servir en cuines o fogons de gas.

Això va passar a casa dels meus pares ja fa temps, quan els vells fogons van passar a la història i va arribar la inducció. I ara què n’hem de fer de la cassola de fang i la paellera? Doncs de la paellera no ho se, però de la cassola de fang la meva mare n’ha fet un test!



Quan el vaig veure al sol, amb aquests cactus tant boniquets ho vaig trobar una idea original.


Veure-la em va recordar els temps dels fogons i els guisats casolans.




No us sembla una forma original de reutilitzar? La veritat és que fa molt bonic i és molt apropiada per una casa de poble o una masia rural.



Tant el pare com la mare són persones creatives i no paren mai de fer i inventar (en això em dec assemblar a ells! Que bé!)




Ciao!


Marina


0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...