AQUESTS DIES...

Sento si aquests dies estic una mica desapareguda del blog. Ja us vaig comentar que he marxat fora i el temps que he estat per casa he estat enfeinada i enfadada amb el tema de la cuina (aquesta setmana sembla que per fi la tindré acabada, creuem els dits!). Però no he estat pas parada, i aquí tinc unes quantes fotos per posar-vos al dia.

Aquests dies he estat cosint...


Ja us ensenyaré quan ho tingui acabat, però per a que us feu una idea...

També he estat pintant amb la Clàudia...



I fent altres manualitats... 


Per cert, aquest joc el vaig comprar a l'Abacus i en principi està pensat per a nens/es de 9 a 14 anys, però jo que sóc bastant més grandeta  m'ho vaig passar bomba! A més les il·lustracions són maquíssimes. 



I entre manualitat i manualitat, m'he fet un fart de menjar i beure (com aquest té, un dels millors que he provat).

I amb tot això encara no he posat l'arbre de Nadal! ;-P

Fins aviat,

Mònica

  

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...