REDECORA LA TEVA VIDA, AMB IKEA.

Fa temps vaig veure a Internet aquesta manualitat i vaig pensar que si algun dia trobava els materials adequats seria fàcil de fer i a més seria divertida. Fa uns dies, a IKEA i per casualitat vaig veure aquest pot de trossets de plàstic. És un joc per a nens, però a mi se’m va ocórrer que amb aquest material podria fer la meva manualitat!



Com podeu veure es tracta de decorar el cable del carregador del mòbil. En el meu cas, amb el temps, el cable del carregador ha anat canviant d’un lluent blanc a un gris apagat...i volia donar-li un nou look, divertit i original.



Amb unes alicates petites es pot fer un petit tallet a la vora de cada plàstic i fer-lo entrar (jo vaig utilitzar com a guia un tornavís d’estrella) al cable de manera que cada plastiquet enrotlli part del cable.



El resultat final és aquest. Curiós oi?! Es poden fer mil combinacions de colors i canviar tant sovint com vulguem. A mi m’ha quedat una mica femení, ho admeto. Però se’n poden fer mil versions diferents! Evidentment m’han sobrat un munt de plastiquets!! Però el material era baratet i el podré fer servir per altres coses.





Espero que us agradi i us animeu!!

Marina

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...