ELS DILLUNS NECESSITEN MÚSICA

Avui l'entrada va dedicada a The National, perquè han tret nou disc i perquè aquest cap de setmana m'ha donat per escoltar-los bastant. Per mi és un d'aquells grups que necessites escoltar vàries vegades fins que els trobes el punt i t'enamores. Al menys és el que m'ha passat a mi. Fa anys que algunes de les seves cançons es van colar a les meves llistes de reproducció i  van passar desapercebudes fins que  en un moment determinat et quedes amb una frase, una melodia, i t'encanten. Tot i això, fins  fa uns mesos no havia posat cara a aquesta veu tan profunda i quan vaig veure el cantant va sumar punts, la veritat, quin tio més elegant no?

Aquí teniu un enllaç amb la seva última cançó, però avui prefereixo posar un vídeo que per mi resumeix força l'essència del grup, i subtitulat!




Venga, i una altra, perquè es preciosa. 
(M'encanta el contrast entre el cantant i el bateria, que sempre fa unes pintes...)


Que tingueu molt bon dia!

Mònica

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...