ELS DILLUNS NECESSITEN MÚSICA

IMG_0088b

Bon dia! Com ha anat el cap de setmana? 
Jo no he parat massa. Els 30 han arribat acompanyats de regals, bones estones i especialment de molt menjar: divendres esmorzar amb les companyes de feina i sopar amb la família, dissabte amb els amics i diumenge dinar del Dia de la mare... així no hi ha manera de fer "operación bikini"! Però no em queixo massa, tant de bo ho poguem celebrar així molts molts molts anys més! Aquesta setmana us penjo unes fotos.

Avui, però, toca posar música. Els meus gustos d'aquests dies són tan variables com el temps i m'és impossible trobar un fil conductor entre les cançons d'avui, a part del fet que les dues se m'enganxen i les vaig cantant sense adonar-me'n.

Foxygen


La Bien Querida



Que tingueu molt bon dia!

Mònica

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...