CÓRRER EN COLORS

Com ja us he comentat algun cop, no soc una persona aficionada a l'esport. Ho he intentat, però sempre ho he deixat córrer. De fet, ara estic en una d'aquelles fases em que em plantejo tornar-ho a provar, però bé, ja veurem...


Tot i no córrer ni participar en curses, a vegades hi vaig per acompanyar amics o família que hi competeixen. La veritat és que l'ambient és fantàstic i s'enganxa aquest esperit esportiu.


Però a mi el que realment m'agrada d'anar a les curses és les fotos que hi puc fer, sobretot les fotos com les que us deixo avui en el post. Les bambes de colors llampants s'han posat de moda, i són una delícia per als meus ulls darrere la càmera.


M'encanten aquestes combinacions de colors, escollits personalment per cada corredor, i que sumades fan quadres com aquestes.

 

Aquestes fotos corresponen a la cursa feta aquest passat diumenge a Barcelona, organitzada per la cadena de gimnasos DiR (es veu que les sigles volen dir "deporte y recreamiento", flipa) i la Guardia Urbana de la ciutat.

 

De fet van ser unes poques instantànies les que vaig poder fer, perquè no volia fer esperar al grup amb el que anava, però ja n'hi va haver prou per treure'n una mostra. Tot i així em vaig quedar amb ganes de més, i crec que a les properes curses on vaigi m'hi posaré més estona, a veure què surt.

 

Només espero que aquesta moda de les coloraines no acabi aviat, de fet, amb el que valen unes bambes, no crec que la gent se les canviï molt sovint...no se si tots se les deuen canviar cada sis mesos, que és el que es recomana.

 

També és curiós veure les marques de les bambes, la cosa està entre dues que ja podeu imaginar quines són, però alguns (pocs) opten per marques alternatives.

 




La fotografia fa veure les coses des de una altra perspectiva, oi?

Marina

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...