DIVENDRES

Hola gent! Torno de les vacances portant una mica la contrària, serà el sol o els aires de Lampedusa. Ja us explicaré.

Així que en lloc de dilluns, la música la posem el divendres i aquest cop per a variar una mica i també per portar la contrària al "modernisme hipster" del Primavera Sound que es celebra aquests dies a Barcelona, les cançons d'avui són SÚPER COMERCIALS, i les dues m'encanten, de moment, perquè és el que tenen les radiofórmules: s'enganxen ràpid i ràpid les avorreixes. Però de moment encara estic en fase d'enamorament així que aquí les teniu i a sobre subtitulades.  No us acostumeu eh? ;-P

Rihanna - Stay




I l'última del Justin Timberlake - Mirrors 
(Déu meu, el Justin al blog!  Potser si que m'ha agafat una insolació...)




Bon cap de setmana!

Mònica

2 comentaris:

  1. Aixxx l'amor...! de tant en tant van bé aquestes dosis de nyonyisme. I'm lovin' it :)

    ResponElimina
  2. Jajaja per això les he posat subtitulades. Si és que en el fons totes tenim una adolescent nyonyis a dins. Jo també les tinc en modo repeat ;-P

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...