30

Com us vaig prometre aquí teniu algunes fotos del cap de setmana. 
El divendres vaig celebrar l'aniversari amb la família però amb les presses em vaig oblidar la càmera a casa (ups!) així que no hi ha fotos d'aquell dia. Per compensar us  en porto unes quantes del dissabte a la nit. 

Fa unes setmanes va ser l'aniversari de l'Albert i com no ho vam poder celebrar en el seu moment, vam decidir fer la festa conjunta, així que no patiu si veieu que al pastís posa "felicitats Mònica i Albert", no he canviat de parella ;-P

Una de les sorpreses de la nit va ser muntar un "photo call" (gràcies Anna!) així que els riures i les fotos tontes estaven assegurades, i quin goig que fem!

IMG_0104polIMG_0097polIMG_0100b IMG_0147 pol IMG_0111pol IMG_0116pol IMG_0144pol
IMG_0108mod
Aquí el Juanjo i jo, moníssims!
IMG_0113pol IMG_0127pol IMG_0126pol

Una nit genial i amb molt bona companyia, però faltaves tu Marina! 
De nou, moltes gràcies a tots petardos! Em vau fer molt feliç.


Per molts anys més!

Mònica

Pd: Per cert, em van regalar una maleta molt xula! Ben aviat us explico per què...

1 comentari:

  1. Sí... faltava jo, snif snif... :(
    Pèro la casa rural de La Força em va tenir tot el cap de setmana arapada...Un altre dia ho recuperem ok? kiss!

    Marina

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...