LA CASETA PER AL NINO


Fa uns quants mesos vaig trobar el blog de Eilen Tein, una noia finesa que per sort tradueix molts dels seus tutorials a l’anglès. Fa unes coses maquíssimes i una de les que més em va cridar l’atenció va ser una caseta per a gats feta de crochet.
Dit i fet, em vaig decidir a provar-ho, i aquest és el resultat!




Vaig haver de fer unes quantes peripècies per desxifrar el tutorial ja que era la primera vegada que agafava una agulla per a fer crochet! Però a força de molt insistir-hi i amb l’ajuda de mare i sogra (elles ja tenien experiència en fer ganxet), la cosa va anar sortint poc a poc.




A veure, jo no tinc gat! Quan feia la caseta la gent em preguntava si tenia gat i jo els deia que no, és clar, tothom es quedava parat. La veritat és que la caseta és per el Nino, el gatet d’una companya de feina, la Eli. Ens explica moltes coses del Nino i ja és com un més!




Us poso aquí el link al blog de la Eilen per si us animeu a provar-ho o simplement a fer-hi un cop d’ull. Podreu veure-hi altres tutorials també molt interessants.





Jo vaig utilitzar una agulla de bambú del número 10 i roba de Hooked. Hooked es una marca dels Països Baixos que fa bobines de roba elàstica amb estampats molt divertits! En concret aquesta és la Zpagetti. També tenen colors llisos com el que he utilitzat per a fer el meu projecte.




La llàstima és que no fan enviaments cap aquí, així que l’única manera que jo se per aconseguir-ne és comprant-la a aquesta adreça de DMC. Fins fa poc se’n podia trobar a algunes merceries conegudes de Barcelona, però les estan substituint per altres marques més barates que, per al meu gust, no són tan fàcils de treballar ni es veuen tan ben acabades.



El que sí que és important és que sigui roba elàstica, sinó us costarà molt fer els punts. Cada bobina d’aquestes val uns 12 euros, i si no ho recordo malament hi ha 120 metres de roba. Jo vaig utilitzar dos bobines.




La porta queda molt curiosa rematada de la forma que es veu a la foto, i a més, hi vaig posar un filferro rosat a dins els punts per tal que es mantingui oberta i el gatet hi pugui entrar fàcilment.

Bé, si us animeu a fer-ho i teniu alguna pregunta, no dubteu a dir-m’ho! ;)

Fins aviat!

Marina

4 comentaris:

  1. és súper xula!!!!!!!!!!!!!!! m'encanta, ja li he ensenyat al Nino i m'ha dit que està frisant per estrenar-la, je,je...
    Quedarà d’allò més bé al menjador.

    ResponElimina
  2. Ei!!! Per ser la primera feina amb crochet que fas t'ha quedat mooolt bé!! Ja et vaig dir tot es posar-s'hi!!!
    Molt xulo!! ;)

    ResponElimina
  3. me encanta,es super chula!!!eres una artista!!!!muakkk

    ResponElimina
  4. Hola a totes! doncs sí, ha quedat força maca. Eli, espero que el Nino la gaudeixi. Vull una foto seva dins la caseta! jajaja

    Petons!!

    Marina

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...