ENCYCLOPEDIA OF SEWING AND FABRIC CRAFTS

Ja fa molt de temps que volia un llibre com aquest, i com no, havia de ser de la Martha Stewart. Per als que no la coneixeu, només us diré que és una empresària americana que ha forjat un imperi basat en cuina, manualitats i arts de la llar. Milions de persones la segueixen i compren els seus productes. Ella és la cara visible d’un gran equip de caps pensants que han dut a la senyora Stewart a tenir una fortuna de més de dos bilions de dòlars.




Doncs dit i fet. Una de les nostres visites obligades a la ciutat de New York va ser la llibreria Barnes & Noble. Passadissos i passadissos de prestatgeries plenes de llibres de tota mena, personal amable, esperit nadalenc i una cafeteria entremig dels llibres van fer que ens passéssim una bona estona dins l’edifici. A Barnes & Noble trobareu força gent asseguda al terra de moqueta llegint o consultant llibres, es veu que és força típic fer-ho, i ningú et recrimina que llegeixis sense comprar. A la secció de pastisseria i cookies m’hi vaig estar força estona, hi havia llibres de tota mena i súper interessants! Vaig fer unes quantes fotos, ja faré un post explicant quins em van agradar més.





Després, a la secció de manualitats, vaig trobar una selecció molt gran de llibres! Mai n’havia vist tants de junts d’aquest tipus! Finalment, em vaig decidir per l’"Encyclopedia of Sewing and Fabric Crafts” (Enciclopedia de costura i manualitats amb roba). Només amb un cop d’ull ja vaig veure que la cosa pintava molt bé, i no em vaig pas equivocar!




Es tracta d’un llibre basic per cosir alguna cosa més que un botó o un forat a la roba. Explica clarament els tipus de teles i teixits que hi ha al mercat, els fils, les textures, els punts, materials i eines, tècniques molt variades i més de 150 projectes vistosos i alegres als que poder aplicar mil i una variants al gust de cadascú, i un CD amb tots els patrons.




Estic molt contenta amb el meu llibre! És una eina que sempre m’ajudarà per a poder fer qualsevol treball. Si el voleu el podreu comprar a Amazon.



No se si el fan en castellà, diria que no. Però millor, així aprenem més anglès, oi?






Fins aviat!


Marina


0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...