ELS DILLUNS NECESSITEN MÚSICA

En aquests moments estic escrivint l'entrada d'avui des del meu mòbil ja que el meu ordinador diumenge va decidir quedar-se en coma. Espero que aviat es solucioni el tema però fins llavors les meves entrades al blog es veuran reduïdes. Això d'escriure via mòbil no m'entusiasma massa i des de l'ordinador de la feina no ho veig massa clar. Total, que m'esperen uns dies força avorrits... Per treure'm les penes vaig a posar una mica de música. Com aquesta de Passion Pit 


O aquesta de The Raveonettes:  


Actualització: sembla que el meu ordinador torna a estar viu! He perdut molta info que tenia als marcadors i també alguns documents però la música està tota salvada, uf!

Bon dilluns i bona setmana!!

Mònica

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...