NO SÉ QUE POSAR-ME!

Hola a tots i a totes!


Em dic Silvia, i amb el permís de la Mònica i de la Marina, de tant en tant em veureu per aquí per parlar de moda. M'encanta la roba, la moda i tot el que hi té relació (com a afició, que quedi clar). Avui, com a presentació, us vull ensenyar dos looks que he creat. Si cliqueu damunt de la imatge, anireu directament a la web on podeu saber les marques i els preus dels articles que he escollit. Aquests articles són orientatius, ja que alguns tenen uns preus que no estàn a l'abast de tothom. Només  és per a que us feu una idea, ja em direu que us semblen!

El primer és un look casual per al dia a dia. Estic buscant unes botes de motorista d'aquest estil, així que si en trobeu aviseu-me!
casual look



El segon és un look de festa. M'encanta la combinació del vermell, el daurat i el negre.
Night Look


M'encantaria tenir aquesta roba a l'armari!


Fins aviat, 




Silvia 

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...