ELS DILLUNS NECESSITEN MÚSICA

Bon primer dilluns de 2012!! Com va anar el cap d'any? Jo el vaig passar a casa d'uns amics amb la meva parella. Va ser una nit tranquil·la, sopant amb bona companyia, escoltant música, xerrant i jugant a jocs de taula fins les 5 de la matinada. El dia següent el vam passar passejant pel camp i  practicant tir amb arc, és una passada!! Jo ja em sentia la Katniss Everdeen de "The Hunger Games" (pels que no la coneixeu és la prota d'uns llibres que he devorat aquests Nadals, algun dia us en parlaré). Bona manera de començar l'any no?
Bé, avui toca parlar de música, així que us posaré una de les primeres cançons que vam escoltar i vam ballar després de les campanades. La cançó és força coneguda, el que jo no havia vist era el vídeo. Ballar com ells és impossible, però podeu riure una bona estona intentant-ho, nosaltres ho vam fer!


Bon dilluns i feliç 2012!!!

Mònica

2 comentaris:

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...