MÉS MACARONS

Aquesta setmana vaig escapar-me a Les plaisirs de Marie Antoinette, una petita botiga de macarons i cafeteria de Barcelona. Tenen un mostrador ple de macarons de diferents mides, colors i gustos. Es poden comprar per emportar o regalar, o es poden menjar asseguts en una de les tauletes que tenen al fons de la botiga, acompanyat d’un cafè, com jo vaig fer. N’hi ha de dues mides i dos preus. Els macarons no son un plaer massa econòmic, i cadascun  val una mica més d’un euro (la mida petita…). Sí, ja veieu, no es un caprici barat… però s’han de provar!

Us deixo les fotos que hi vaig fer i l’adreça. També us ensenyo la targeta que em van donar i que ja tinc al meu àlbum de targetes!.









Fins aviat!

Marina

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...