AVENTURES A L'IKEA




Hola a tots de nou! M'havia fet il·lusions de que a hores d'ara ja hauria acabat amb les reformes de casa... jaja, què innocent que sóc!  Avui us explicaré les meves aventures a l'Ikea de Saragossa (així en català, perquè em dóna la gana) per si tenieu pensat fer mai alguna compra, així us ho repenseu i CANVIEU de destinació. 

El tema és que fa dues setmanes vam decidir anar a l'Ikea a comprar el nou armari per l'habitació. Vam veure que, ja que havíem de contractar el transport,  ens sortia més a compte anar al de Saragossa que és el que està més a prop de Lleida. 

La primera aventura va ser trobar-lo, perquè les indicacions de la web són més aviat escasses, però bueno, a part d'això l'experiència va ser positiva. 

Ara comença la odissea. Els de l'empresa de transport ens van comentar que ens l'entregarien aquell mateix dimecres (dia 18) i que ens trucarien abans. A tu et van trucar? Ja, igual que a mi. Jo vaig haver de trucar al seu número 902 (què macos eh?) i em van assegurar que l'ordre estava donada pel dia 25 i que ens trucarien una hora abans. Ajà. 

Ahir dia 25, els de l'empresa de transport es van presentar a casa sense avisar i mentre descarregaven els mobles, una peça els va relliscar de les mans i es va trencar. Crash! Llavors, tinc mig armari muntat. Els dos muntadors es van disculpar mil cops i ens van assegurar que havien fet de nou la comanda i que "entre hoy y mañana" ens trucarien des de l'Ikea. A tu t'han trucat? Ja, a mi tampoc. 

Així que avui dia 26, he decidit trucar de nou al fantàstic 902 on el meu futur-àmic-transportista (perquè aviat serem amics) m'ha comentat: 
1- Que no tenien cap notícia de la trencadissa
2- Que  no havien fet cap comanda però que ell ja la feia (una mica com si em fes un favor)
3- Que ens ho enviaran en la propera tanda, però que abans em trucaran (si et truquen a tu avisa'm!)

I aquí estem, amb la roba repartida per tota la casa, un armari a mig muntar i una mala llet d'un parell de $&/%/. 
Per cert, segons el que ens van dir els transportistes, es veu que els hi descompten directament de la nòmina a ells tot el material que es trenca, que no hi ha cap tipus d'assegurança i que cada més tenen alguna retallada en el sou. Ajà.

Segons el vídeo d'Ikea, "tenéis derecho a dormir tranquil·los" . Ja, ja, ja.
Ja us explicaré la continuació de la història, espero que amb un final feliç.


Fins aviat,
Mònica



1 comentari:

  1. Deunidó quin merder!

    A mi els de l'Ikea d'Hospitalet em van portar els mobles d'algú altre, ja que jo els havia comprat foscos i me'ls portaven blancs...per sort ens en vam adonar quan els transportistes encara eren a casa i ens van portar els nostres, que els tenien al fons del camió....

    Les coses barates surten cares a vegades...

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...