REFORMES

Bon dia! Per fi és dissabte. Ja us he dit que estic fent reformes a casa. Encara no he acabat però sembla que començo a veure la llum.  Concretament estem reformant el dormitori més gran del pis. Ja hem posar el terra, hem tret tots els mobles vells (fins ahir encara teníem l'armari, un trasto), hem pintat les parets i hem fet l'excursió a la botiga de mobles (Ikea forever). Ara només ens queda fer els últims retocs de la pintura i esperar  a que ens portin els mobles dimecres. Bueno, després quedarà reorganitzar tota la casa i endreçar-la perquè ara sembla una parada del mercat.  Com no he acabat i no us puc ensenyar fotos, he pensat ensenyar-vos una mica la idea que tinc i amb què m'he inspirat. Bàsicament turquesa, blanc i negre.

 via

House of Turquoise: Beautiful and Bold Bedroom
via




Bon cap de setmana, 

 Mònica

1 comentari:

  1. M'encanta aquesta combinació de colors! ja tinc ganes de veure com us queda!

    Marina.

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...