SOBRE PER L'AMIC INVISIBLE


Bé, jo ja estic a punt per anar a sopar i a celebrar el nou any. Però fent temps us deixo aquesta entrada nadalenca.

Aquest any m’ha tocat ser l’amic invisible del meu cunyat, el Sergi. Junt amb el regal hi havia d’adjuntar un sobre amb un missatge a dins. Us explico com vaig fer el sobre, que em va quedar força bonic.

En un sobre blanc vaig escriure el seu nom amb rotolador lila. Un cop escrit el nom, vaig anar ficant tires de cinta Washi Tape de manera que anessin tapant tota la superfície del sobre. Com que la cinta és força transparent, es continuava veient el nom al fons.

Va quedar molt bonic!

Ara sí, molt bon any a totes i tots!!







Marina

1 comentari:

  1. Molt maco i original!! m'ho apunto encara que tinc que buscar que és la cinta Washi Tape que jo per això de les manualitats sóc un desastre ;p

    Sara

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...