ELS DILLUNS NECESSITEN MÚSICA

Hola, hola!! Com ha anat el cap de setmana? Vau anar a votar?
El meu moolt tranquil, perfecte! Em feia falta tenir un cap de setmana sense l'obligació de pintar, muntar o desmuntar com aquests últims que he passat. A part d'això, per aquestes alçades altres anys ja estaria començant a pensar en els nadals i morint-me de ganes de començar a decorar la casa amb llumetes (si, m'encaaanten els nadals!), però per culpa del fuster que s'està allargant amb el tema de la cuina, allà on hi hauria d'haver espelmetes i ninots de neu tinc paquets de macarrons i d'arròs, i allà on estaria l'arbre de Nadal hi ha una taula que fa de mini cuina i cassoles. Resumint, aquest fuster s'està carregant el meu esperit nadalenc!! Però ja queda menys, o això espero...

Bueno, cançons. Aquesta sempre, sempre em posa de bon rotllo:

I si el que voleu és estar més melancòlics, que hi ha gent per tot, aquesta cançó de The National no falla i és preciosa ja de pas (el vídeo no és l'oficial però aquest m'ha fet gràcia).



Bon dilluns!!

Mònica

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...