CERABELLA

Fa uns dies, vaig ensopegar amb aquest web tant maco: Cerabella. Em va cridar l’atenció perquè fan espelmes amb uns dissenys fora del normal, moderns i alhora elegants. A l’Albert li agraden molt les espelmes, un dia d’aquest el vull portar a alguna de les tres botigues de Cerabella que hi ha a Barcelona. Li vull regalar alguna espelma que li agradi, tot i que només veient una petita mostra del que fan, serà difícil triar-ne nomes una!.

Fabriquen espelmes generació rere generació des de 1865, quan Francesca Abella, una jove pallaresa, va anar a fer i vendre espelmes al barri del Raval de Barcelona. Casi 150 anys després, Cerabella és un dels referents en aquest sector.

Us he posat unes quantes fotos de temàtiques diferents. Les primeres són de caire  nadalenc, ara que s’acosten aquestes dates tant maques, que, com a la Mònica, a mi també m’encanten!








Aquests galets ja els vaig veure el Nadal passat en algunes botigues i em van encantar, és una idea molt original i característica de Catalunya (això sí que és tipical i no els coi de barrets mexicans...). Fa uns mesos els vaig veure en una cereria també molt antiga de Barcelona que hi ha a la zona de Ciutat Vella. I un dia, per casualitat, vaig descobrir que els fabriquen a Cerabella.




Aquestes són algunes mostres d’espelmes decoratives per a ocasions especials com per exemple la decoració de bodes…





I fins i tot fan espelmes inspirades en les criatures i les seves celebracions.





Fan creacions per encàrrec, a la seva web trobareu molta info sobre aquest tema. Poden fer espelmes amb la forma i mida, color i olor que vulgueu i fins i tot amb inscripcions personalitzades.




No és genial?! Em sembla un bon detall de boda si esteu buscant alguna idea per regalar... ;)

Marina




0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...