CAP DE SETMANA DE CINE: Moonrise Kingdom i Ruby Sparks

El cap de setmana passat vaig veure dues pel·lícules que em cridaven l'atenció per ser els últims treballs de directors d'altres pel·licules que m'havien agradat.

La primera, la més nova de  Wes Anderson, director de The Royal Tenenbaums i Fantastic Mr. Fox (aquesta si que és bona) entre altres; Moonrise Kingdom. 



Fa dies que sentia parlar d'aquesta pel·lícula i amb molt bones crítiques.  Potser tenia massa expectatives o potser no sóc lo suficientment moderna com per apreciar aquest cinema, però la veritat és que em vaig quedar adormida...  Sort que la vaig veure a l'ordinador i vaig poder repréndre-la més tard i acabar-la. En resum, destacaria l'estètica i els actors però la història en si, ni fu ni fa.

La que si que em va agradar va ser aquesta, del director de Little Miss Sunshine.



Em va agradar la història, la música i els personatges. Tracta d'un escriptor que veu com un dels personatges que s'inventa, la noia dels seus somnis, es torna real, amb les conseqüències que això implica. Molt xula, de veritat, i no em vaig adormir!

Com sempre, accepto recomanacions de pel·lícules!

Bon divendres i bon cap de setmana! Jo marxo d'escapada a la muntanya...yuhuu!

Mònica

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...