COSES CURIOSES


Avui toca nova edició de coses curioses:

  • Aquests dies a la resta de món s'ha celebrat Halloween i les webs i blogs estrangers s'han omplert d'imatges de disfresses i de decoracions per celebrar-ho que ens poden servir d'ideees per altres ocasions no? Jo he trobat molt original aquesta disfressa en família,  aquest paper per embolicar  que podeu imprimir directament, i mireu de quines formes tan xules s'han decorat aquestes carabasses (es pot fer amb altres objectes no?). Oh, i no em podia deixar aquest video, jajaja!
  • Ah, em deixava aquestes galetes amb sorpresa! La recepta és en anglès però mirant les fotos es fàcil fer-te la idea de com es fan...
  • I com ja ha passat la Castanyada, per mi ja comença Nadal (bé, els preparatius). Mireu quina idea més original i senzilla per fer un arbre de Nadal diferent.
  • Ara que estic de reformes i em queda decidir moltes coses sobre colors, pintures i decoració, he trobat aquesta web que et posa més fàcil crear combinacions de colors i veure com queden entre ells.
  • Això no sabria a quina categoria posar-ho, és diu Tonematrix. Poseu els altaveus i jugueu una estona a fer melodies, que enganxa...
  • Ara dues coses originals a nivell de disseny: aquesta peixera i aquesta tenda d'acampada.
  • I per acabar dos videos: mireu quina escultura en moviment, original no? I un altre amb una mica d'inspiració per aquells que us agrada correr però també per veure del que som capaces les persones.

I ja està,

Bye, bye!

Mònica

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...