PETITA MANTA MULTICOLOR

Hola a tothom! Ja he acabat la meva manta multicolor!! La vaig començar a finals de l'hivern passat, durant l'estiu he fet una pausa i fa uns dies amb les primeres refrescades de tardor, vaig reprendre la feina. Està tota feta amb punt del dret que és molt maco i fàcil de fer.




Com veureu a les fotos la manteta està composada per diverses tonalitats de color. Jo he escollit aquests, però si la feu vosaltres podeu escollir mil combinacions!

L'amplada l'he fet de 180 punts i per cada color he utilitzat dos madeixes Merino Soprt de Katia. Els números de color són: 1, 5, 25, 34, 93, 95 i 102. He utilitzat agulles circulars de 150 cm i número 5,5, són de la marca Knitpro, però en podreu trobar a motles merceries o botigues especialitzades.


El Merino és un dels teixits més suaus per a teixir, així que la manteta és d'allò més dolça. També té cos i pes, i és realment calenteta! Així que jo ja estic preparada per quan arribi l'hivern...


Per tal que quedés apretadeta vaig ajuntar les dues madeixes en una, així que la llana està doblada. La manta al mesura 130cm x 75cm, perfecta per a posar-la als peus del llit o al sofà. A Barcelona ciutat podreu trobar aquesta llana a Oyambre, a Ifil o a Fil d'Or, entre altres.






Si us animeu a fer-la i voleu saber-ne més no dubteu a preguntar!

Fins aviat!

Marina


1 comentari:

  1. Que xula! Ara ja saps, una per mi juju! O si no, em pots ensenyar a fer mitja...

    Mònica

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...