DIVÍ: UN TAST REVELADOR

El vi per a mi és un gran desconegut, o almenys ho era fins dilluns. Tot i que amb el temps m'hi he anat interessant, mai havia fet cap tast o maridatge. Com deia, dilluns això va començar a canviar.

Amb uns bons amics vam anar a DIVÍ, una acollidora botiga/taller de vins al carrer Muntaner 92 de Barcelona ciutat.
Vam fer una iniciació al tast on vam provar quatre vins, dos de blancs i dos de negres. Els amics de Diví, que ens van oferir un tracte molt amable i proper, i ens van explicar el perquè dels colors, les olors, les densitats, els gustos, les sensacions...i em vaig adonar que el vi és un líquid que al final t'agrada o no t'agrada, però ara puc saber perquè m'agrada i perquè no. No us sembla interessant?! Per a mi i els meus amics va ser una experiència molt enriquidora i fascinant.



El tast va durar dos hores, que van passar volant. Us volia dir els quatre vins que vam tastar però em reservo per si hi aneu i us posen els mateixos...no voldria desvetllar la sorpresa!

El que sí que us vull ensenyar és el vi que vaig comprar després del tast. Evidentment si no voleu no heu de comprar cap vi si feu el tast! però a mi em va fer gràcia comprar un Alges, D.O. Costers del Segre recomanat pels amics de Diví. Us poso la foto, quan el provi ja us diré què tal és.


Si teniu ganes d'experimentar-ho, no dubteu de fer una reserva a Diví, són genials!
 
Diví

Muntaner 92,
08011 Barcelona
934 5131 34
 
Fins aviat!
 
Marina

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...