ELS IMPRESCINDIBLES DE PARIS

Us porto més fotos de Paris. Estic traient força suc d'aquest viatge, no us podeu queixar de tota la info que us poso ;)
 
He titulat aquest post com a "Els imprescindibles de Paris" perquè és un llistat de coses que m'entusiasmen d'aquesta ciutat. Segurament n'hi ha moltes més d'imprescindibles, però aquestes són les meves.
 
1: Les terrasses dels cafès. Podeu anar a la que més us agradi, a la més cara o la més barata, però no deixeu de passar una estona en una de les típiques tauletes rodones dels cafès de Paris. Sempre hi ha ambient i la vida parisenca hi és molt present.
 
 
2: Els carrers poc turístics. Si aneu a visitar una zona en concret, si us plau, desvieu-vos de la ruta marcada per agències turístiques i exploreu els voltants. A veure, no us dic que feu les coses sense coneixement... informeu-vos pel vostre compte primer i feu alguna ruta alternativa. segur que valdrà la pena, i podreu trobar joies com aquesta nena i la seva mare, pintant amb guixos al mig del carrer.
 

3. Cafe Creme. Aquest cafè és tant maco i agardable que l'he qualificat com a imprescindible. És conegut per les hamburgueses que són bones i estan bé de preu per ser a Paris. Jo, em vaig beure una xocolata a mitja tarda i la vaig trobar boníssima.



4: Torre Eiffel. Evident imprescindible de París. Si voleu un consell que considero força útil, compreu les entrades anticipadament per Internet. Us podeu estalviar ben bé un parell d'hores de cua. I tingueu en compte que si pugeu, estareu dalt de la torre, però no la veureu... ;)

Per cert, tota la rodalia de la Torre està infestada de gent que demana diners fent veure que la donació és per una bona causa, però en realitat és per a ells. T'ensenyen un paper i et demanen la voluntat, però si aquesta voluntat no els hi sembla prou te'n demanen més i de mala manera... També als jardins del voltant vam veure algun personatge sospitós que deixava una motxilla a prop de la gent que seia a la gespa i feia veure que saludava a algú d'alluny i marxava deixant la motxilla...bé, coses estranyes...
Realment vaig trobar vergonyós que permetin aquesta mena situacions que violenten als turistes!
 
5: El Sacre Cour: Tant el Sagrat Cor com el barri de Montmatre és un imprescindible, carismàtic i encantador, però un altre cop us dic que intenteu fugir dels llocs turístics! 
  

5: El Moulin Rouge. Entrar-hi o no és elecció vostra. Jo no hi he entrat però veure'l des de fora ja em porta al cap moments del passat que m'encanta recordar. Sobretot m'agrada mirar l'edifici de la foto, que està just davant, on vivia el Christian, i des d'on s'imaginava tenir l'amor de la Satine.
 
 
6: Repetto. Paris i el ballet... Retpetto és la tenda on les ballarines de Paris somien comprar-se les sabates de ball, i la resta de mortals somien comprar-s'hi unes ballarines...Aquesta botiga és un lloc màgic i especial. Encara que no hagueu de comprar entreu-hi sense por i toqueu les meravelloses ballarines que hi ha, com n'arriben de ser de suaus i còmodes! això sí, caríssimes!!! :(
 
 
I això és tot de moment...
 
Au revoir!!
 
  
 
Marina

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...