FIRA BCN&CAKE 2013

Per als que no ho sabeu encara ja s'acosta l'edició 2013 de la fira BCN&CAKE. Es tracta de la Fira Internacional de Rebosteria Creativa i se celebrarà al Fòrum de Barcelona els dies 22, 23 i 24 de novembre.

Jo ja tinc la meva entrada per divendres i tinc moltíssimes ganes que arribi! Hi podreu trobar: expositors, cursos, activitats, concursos, materials...
L'any passat va tenir tant èxit que hi va haver gent que no va poder accedir al recinte de Fira Montjuic (on es va fer l'edició 2012).

Aquest any, veient la gran acollida de l'any passat, han traslladat l'aconteixement al Fòrum on hi ha molt més espai, i han posat entrades a disposició del públic. Les podeu comprar aquí.

Us poso unes fotos i vídeos de l'edició 2012 per anar fent boca...







Ens veiem al BCN&CAKE!

Pd. Gràcies Àster! ;)

Marina

1 comentari:

  1. Gràcies a tu princesa! nosaltres hi anem dissabte! Al final no m'he apuntat a cap curs... de moment... :P

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...