GANES D'HIVERN

L'hivern s'apropa i ja en tinc ganes! Si, m'agrada  l'hivern, el Nadal i la boira, això si, tot en petites dosis. M'agrada viure en una ciutat on les estacions són tan marcades i diferents. 
L'altre dia vaig descobrir el video promocional de la nova colecció d'hivern de la marca Ruche. Que consti que la intenció no es fer promoció perquè la veritat és que jo no coneixia la marca i no sé ni si la podem trobar en aquestes terres. El tema és que em va encantar la idea! Les imatges, la llum i la roba, clar, són genials. Però  per mi el millor de tot és la música!


Aquí us deixo el video per a que ho jutgeu... a mi m'encanta!






 Per cert, la cançó és d'Emily Moldi i es diu "stone to stone".






Bye!


Mònica








0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...