EL MEU RAM DE NÚVIA

Avui us ensenyaré com era el meu ram de núvia. La foto que adjunto és una foto del ram, el dia de la boda. Era un ram especial perquè estava fet amb flors que no se solen utilitzar en aquesta zona. Vaig trobar per Internet unes noies que es dediquen a la decoració de bodes i altres aconteixements. La veritat és que de seguida que vaig veure les seves creacions em va encantar la seva feina, per ser diferent i alhora senzilla, i moderna, però amb un toc de romanticisme.




Vam contactar amb elles i ens van fer una entrevista per a explicar-los com ens agradaven les flors i així elles es feien una idea del que volíem. A partir d’aquí, creen el ram segons el que els hi has dit. El més emocionant és que el ram el fan especialment per a tu, això vol dir que és únic i que mai s’ha fet igual per a ningú mes. I a més, no saps com és el ram fins al dia abans de la boda, quan te’l porten. El meu era preciós, ho van encertar de ple, però crec que qualsevol altre ram també hagués sigut ideal, perquè tots els que fan ho són.


Podeu consultar la seva web, i especialment el seu blog al qual podeu accedir des de la pàgina web, que és: http://www.bornay.ws/


També us adjunto alguna fotografia d’altres treballs seus per a que us feu una idea de les seves meravelles.










mmmmm... m'encanta!!


Marina

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...