COLLARETS I ARRACADES EN ORDRE

Amb els anys he anat col·leccionant una quantitat considerable d'arracades, collarets i diferents accessoris de bijuteria que tinc acumulats en una petita caixa/joier/trasto. Últimament he estat pensant alternatives per endreçar-ho de forma més pràctica i alhora decorativa i buscant, buscant, per aquests mons d'internet, he trobat diferents projectes xulos i fàcils de fer.

Una de les propostes (la meva preferida) és utilitzar un marc que ens agradi i creuar cintes de ganxet o cordills. Aquí teniu dos exemples:

 
Font 

 
 Font


També podem utilitzar un vell calaix i forrar-lo amb algun paper que ens agradi: 

 Font

 

O fins i tot fer servir una barra per penjar tovalloles...

   Font
Sota les fotos teniu els diferents enllaços a les webs amb els tutorials de cada projecte.
Ah! Si teniu alguna altra idea o us animeu a provar-ne alguna de les que us hem ensenyat, estarem encantades de que ens expliqueu la vostra experiència!

Bon cap de setmana!!



Mònica


2 comentaris:

  1. Jo en necessito un d'aquests! m'el haure de fer, perquè dubto que ho pugui trobar per comprar :P.
    Taty

    ResponElimina
  2. Taty! ens has trobat! no vaig rebre el teu correu, ja veuràs quan tinguis el Pinterest...

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...