EL MEU REGAL A L'ALBERT.

Avui us parlaré del regal que li vaig fer a l’Albert, el meu marit, el dia de la nostra boda. Ell m’havia regalat un anell de compromís uns mesos abans. És un anell preciós, però el que m’agrada més és que és un regal seu.




Vaig estar pensant durant molt de temps quin seria el regal ideal per a ell. He de dir que sóc una persona molt detallista en aquest sentit, i que m’agrada molt tenir detalls amb la gent, sobretot amb l’Albert. Penso que una sorpresa agradable de tant en tant, encara que sigui petita, és important per a mantenir viva la il•lusió.
No volia regalar-li et típic rellotge, així que em vaig exprimir el cervell fins que em va venir la inspiració. Quan fas un regal no solament regales l’objecte, sinó que la forma de donar-lo és tant o més important!. 

Quan va començar la nostra relació, l’Albert va marxar uns mesos a Noruega per acabar la carrera. Quan ja feia uns mesos que hi era, jo hi vaig anar per sorpresa. Hauríeu d'haver vist la cara que va fer quan em va veure al carrer sola, esperant-lo... Va ser molt maco tot plegat. Com comprendreu aquell país ens encanta i ens porta molt bons records. Sempre hem dit que hi volem tornar algun dia, i vaig pensar que aquest seria el regal ideal. I sí, li vaig regalar un viatge a Noruega!

Bé, ja tenia el regal, però em faltava la manera de donar-lo. Volia donar-li el regal, però volia fer-ho d’una manera particular, i sobretot que fos un dia màgic per a ell.
Regalar un viatge és complicat, perquè no és una cosa material que pugui utilitzar al moment. Així que primer vaig comprar una maleta, però una maleta ben especial. A la web francesa www.mydotdrops.com tenen unes maletes que es poden personalitzar. Jo en vaig dissenyar una per tal que portés la bandera de Noruega al davant. Aquestes maletes són molt originals, estan molt ben fetes i n'hi ha de varies mides. La vaig ficar dins una caixa de cartró, embolicada amb paper de regal daurat i unes cintes de color negre i vermell.









Dins la maleta, embolicat amb paper de regal, hi havia una il•lustració feta pel Juanjo, amic nostre i xicot de la Mònica. En secret li vaig demanar al Juanjo si em podia fer una il•lustració que expliqués en imatges la nostra història i el nostre viatge a Noruega. Mai li podré agrair prou a ell i a la Mònica el favor que em van fer quan em van ajudar amb això, perquè va ser l’ànima del regal!! No és preciós...?!



Junt a tot això hi havia un sobre amb una carta a dins, escrita per mi a mà. La carta deia que el meu regal era un viatge a Noruega per als dos, per a reviure aquells moments que vam passar allà, perquè és allà on vam saber que allò nostre era per sempre.
I això és tot, que no és poc...

Per cert, el meu objectiu es va complir: fer emocionar a l’Albert! I tinc fotografies i testimonis que ho poden corroborar! Jejeje!

Ah, i si vosaltres us heu de casar heu de saber que també és molt maco que li facin arribar al nuvi una carta vostra a l’altar, mentre us està esperant...jo ho vaig fer i ho vaig encertar!

I res més, ah sí, visca els nuvis!!! ;p


Marina




2 comentaris:

  1. Ohh, què maco tot!!! i tant que si, les coses s'han de cuidar, visca els nuvis!!

    ResponElimina
  2. Es preciós aixó d'estar enamorat, que us duri sempre.

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...