UNA DE CINEMA: Catfish, el documental

Fa dies que sentia a parlar d'un programa de la tele que és diu "Catfish"  (crec que de la MTV) on el presentador, Nev Schulman, ajuda a diferents persones a desemmascarar qui s'amaga al darrera de falsos perfils online.

No havia vist mai cap episodi però m'imaginava algo sensacionalista i potser falsificat (sí,  crec que tot el que passa a la tele és mentida, sobretot les notícies...), però havia sentit que el mateix presentador havia passat per l'experiència de ser enganyat online. 

Una tarda tonta de la setmana passada, amb poques ganes de fer res em vaig trobar un enllaç per veure un documental anomenat com el programa "Catfish" en el que explicaven la història de Schulman, i vaig decidir donar-li una oportunitat... Guau! Vaig flipar en colors.

Tinc els meus dubtes de si la història és real o no, però com molts cops la realitat supera la ficció i em puc creure perfectament que la ment humana dóna per això i més, la donaré com a bona.

El documental de l'any 2010, està dirigit per Henry Joost i Ariel Schulman (company de feina i germà de Nev respectivament) i aquí us deixo l'argument del documental: 

"Nev, un Fotograf de 24 anys que resideix a Nova York, es contactat  per Abby, una nena de 8 anys que viu al Michigan rural, que li demana permís, a través de Myspace, per pintar una de les seves fotos. Quan Nev rep el quadre de la nena, que resulta ser fantàstic, aquest comença una amistat amb la família de l'Abby. Amb el temps, aquesta amistat es converteix en alguna cosa més quan en Nev inicia una relació sentimental amb Megan, la germana gran de la nena. Impulsat per algunes revelacions sorprenents sobre la Megan, Nev i els seus amics s'embarquen en un viatge per carretera a la recerca de la veritat."

No us vull explicar massa per no treure la sorpresa. Només apuntar que és impressionant el "pastel"  amb que es troba el pobre noi, que per cert, si el que surt a la peli és real, és un encaaaant! Jo no sé com hauria reaccionat. I sobretot, sobretot, no deixa de sorprendre'm la ment humana...

Heu vist el documental o el programa?

Us deixo aquí el trailer: 


I aquí un enllaç per si la voleu veure online. Val molt la pena i passa el temps volant!

;-P

Mònica

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...