ELS DILLUNS NECESSITEN MÚSICA

Hola! Com ha anat el cap de setmana? 
Nosaltres teníem pendent fer una escapada a la muntanya però com el temps no acompanyava massa (hem tingut pluja tres dies seguits) vam decidir fer un cap de setmana tranquil·let a casa. 

Tot i això, dissabte per la nit vaig anar a un festival de dansa del ventre molt a prop de Lleida. Aquest cop no participava, així que vaig poder gaudir sense nervis de les actuacions i descobrir en directe ballarines com l'Ana Siscar, vaig al·lucinar! I tremolar una mica també, perquè em sembla que no us ho he comentat per aquí, però una de les meves últimes fricades ha estat apuntar-me a un campus intensiu de dansa del ventre a principis de setembre. Pel que vaig sentir el dissabte, el nivell de les participants serà força alt i ja m'està entrant mal de tot! Ja us contaré quan arribi el dia...

En fi, que posem música no? Amb la pluja han tornat les cançons tranquil·letes i melancòliques. Aquests són dos descobriments d'aquesta setmana,  espero que us agradin: 

The Late Call



Kodaline




 Bon dilluns i bona setmana!

Mònica

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...