EL NINO

Us presento el Nino! Estic molt contenta de com m'ha quedat aquest conillet que he cosit amb la meva nova màquina de cosir. És una de les primeres coses que he cosit i estic sorpresa del resultat! 
El patró el vaig treure del llibre Encyclopedia of sewing and fabric crafts, que vaig comprar a New York quan hi vam anar el Nadal passat. Si us interessa tenir-lo podreu trobar-lo a Amazon.



El Nino és força senzill de fer. Per tallar el patró vaig utilitzar la Silhouette Cameo que també vam comprar al viatge. La Silhouette és un ploter que talla paper, cartolina, cartró, roba, etc... Un dia vull fer un post explicant amb detall aquesta joia de màquina. 



De tota manera si no teniu la Silhouette podeu imprimir el patró en paper i copiar-lo a la roba amb guix de sastre, retallar-lo i començar a cosir. Per a que la roba quedi més consistent la vaig folrar per la part interior amb folre de llibres transparent. Un cop folrades vaig ajuntar les parts de manera que el folre quedés a la part de fora i ho vaig embastar per a cosir-ho després amb la Singer.



Un cop cosit calia girar la roba, farcir-la i cosir-hi els bracets.



I, és clar, cosir a mà els ullets i la boqueta!












I aquí el teniu damunt del tamboret groc la mar de pinxo! Jejeje

Si voleu més info no dubteu en preguntar-me! ;)

Marina


2 comentaris:

  1. Gràcies!!! últimament n'he fet uns quants per regalar-los als fills recent nascuts d'alguns amics, i els ha agradat molt. A més fa un sorollet especial...

    Marina

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...