PASTÍS D'ARC DE SANT MARTÍ

Ja feia temps que volia fer un pastís d'arc de Sant Martí i com que em tornava a tocar fer la mona per als nebots, vaig decidir aprofitar l'ocasió i fer-lo. Els nens hi van participar i els va entusiasmar tant el procés com el resultat.
La recepta la vaig treure del blog Mericuinetes, si us engresqueu a fer-lo podeu seguir-ne les instruccions. Apuntar que jo vaig fer servir un motlle de 22 cm de diàmetre i després vaig retallar les vores com es veu a la fotografia per tal que quedessin més igualades i amb major superfície. Com que la massa porta mantega el pa de pessic no puja gaire i queda com a la imatge.



Els colorants són colorants alimentaris. Jo ja vaig comprar un kit amb tots els colors fets. Si compreu només els tres colors bàsics podeu aconseguir els colors fent les pertinents barreges. 
A la recepta també hi ha essència de vainilla, jo no en vaig posar. 
Entre capa i capa hi vaig posar nata muntada de la de tota la vida.



Aquí podeu veure els retalls sobrants de cada pa de pessic.



Un cop fets i retallats els vaig deixar a la nevera embolicats en paper film fins l'endemà, no per res en especial, sinó perquè ja s'havia fet tard i volia continuar el dia següent.



Aquí teniu l'ou de Pasqua, que també vam fer nosaltres! Utilitzant un motlle d'ou força gran comprat a Gadgets Cuina, vam fer l'ou seguint les instruccions d'aquest vídeo.






I bé, per muntar el pastís vaig anar col.locant els pans de pessic amb aquest ordre de colors i amb nata entre cadascun. 



Aquí teniu l'ou posat damunt el pastís! És gran, oi??
















I això és tot! Espero que us hagi agradat la meva mona particular! ;)

Marina




2 comentaris:

  1. Doncs sí! la veritat és que va quedar molt i molt bonic. Val la pena fer-lo, tant pel procés com pel resultat!

    Marina

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...