VIDEOS PER SOMIAR


Com ja us vaig comentar, el cap de setmana passat vaig anar a l'Animac. Com sempre, la meva secció preferida és la de curts. Aquest any en vaig veure molts, alguns millors, alguns pitjors i alguns que només es podrien entendre seguint aquest joc que vaig veure al facebook de "el rincón del publicista" i que trobo molt encertat: 

Amb el Juanjo vam fer unes quantes bromes al respecte.

El que us volia dir, és que veient aquests curts me'n vaig enrecordar d'un en especial que vaig veure a l'edició de l'Animac de 2009  que em va encantar però que no recordava com es deia... I l'he trobat! Aquí el teniu. És preciós.


La Maison en Petits Cubes from FULL TIKS on Vimeo.


Que tingueu molt bon cap de setmana, ja queda menys per la primavera!



Mònica

1 comentari:

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...