PENNE AMB TOMÀQUETS I MOZZARELLA

Aquí teniu la segona recepta de pasta que tenia pendent explicar-vos. Fa uns dies vaig fer el post dels Rigatoni, per si el voleu consultar. Em van deixar un llibre molt pràctic de receptes senzilles especialitzat en pasta, i vaig triar les que a casa meva poden tenir més èxit entre els comensals.

A veure què us sembla aquesta.

Ingredients per a 4-6 persones:

 
∙ PASTA

500g de penne (també dit “plomes”).

 
∙ SALSA

90ml d’oli d’oliva verge extra ∙ 1 dent d’all tallat ben finet ∙ 24 tomàquets cherry tallats per la meitat ∙ sal i pebre negre recent molts ∙ 250g de mozzarella fresca escorreguda i tallada a dauets ∙ 1 cullerada de menta fresca picada fina ∙ 2 cullerades soperes d’alfàbrega fresca picada.




∙ SALSA: 1. Barregeu els tomàquets cherry, la mozzarella, l’alfàbrega, la menta, l’all i l’oli d’oliva en un bol gran. Salpebreu i remogueu amb suavitat.




∙ PASTA: 2. Poseu una cassola d’aigua amb sal a foc fort fins que bulli. Cogueu la pasta fins que estigui al dente, 10-12 minuts. 3. Escorregueu bé la pasta i aboqueu-la en un bol gran. Afegiu-hi la salsa. 4. Remeneu bé la barreja i serviu-ho calent.


 
 
També vaig afegir formatge ratllat a la barreja, queda molt més bo!
Un truc: Escalfeu al microones els plats on servireu la pasta, d’aquesta manera es mantindrà calenta més temps.
 
Espero que ho proveu i que em digueu què tal us ha sortit. 
 
Fins aviat!
 
Marina


0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...