RIGATONI AMB TOMÀQUETS I FORMATGE DE CABRA


Últimament estic fent proves amb receptes de pasta. Em van deixar un llibre molt pràctic de receptes senzilles especialitzat en pasta, i vaig triar les que a casa meva poden tenir més èxit entre els comensals.

La veritat és que aquesta recepta és molt senzilla, els ingredients són boníssims i frescos i el resultat és magnífic.

Ingredients per a 4-6 persones:

∙ PASTA
  500g de rigatoni

∙ SALSA
60ml d’oli d’oliva verge extra ∙ 1 dent d’all tallat ben finet ∙ 24 tomàquets cherry tallats per la meitat ∙ sal i pebre negre recent molts ∙ 250g de formatge de cabra fresc ∙ 2-3 cullerades d’alfàbrega fresca trossejada.



∙ SALSA: 1. Escalfeu l’oli en una paella a foc mig. Afegiu-hi l’all i sofregiu-lo fins que agafi un color daurat, uns 2-3 minuts. 2. Afegiu els tomàquets cherry y salpebreu al gust amb la sal i el pebre recent molts. Deixeu que es cogui a foc fort fins que els tomàquets s’escalfin, sense arribar a desfer-se (jo em vaig passar...), 2-3 minuts.



∙ PASTA: 3. Poseu una cassola d’aigua amb sal a foc fort fins que bulli. Cogueu la pasta  fins que estigui al dente, 10-12 minuts. 4. Escorregueu bé la pasta i aboqueu-la en un bol gran. Afegiu-hi la salsa de la paella, el formatge de cabra i l’alfàbrega. 5. Remeneu bé la barreja i serviu-ho calent.



Un truc: Escalfeu al microones els plats on servireu la pasta, d’aquesta manera es mantindrà calenta més temps.

Fàcil, oi? I a sobre està boníssim!

Espero que ho proveu i que em digueu què tal us ha sortit.

Fins aviat!

Marina



2 comentaris:

  1. Mala hora per trobar-me això (14.30h) quina gana!!!! Fa molt bona pinta, ho provarem!!!

    ResponElimina
  2. Doncs ja em direu! la veritat és que a nosaltres ens va agradar molt el resultat, i la pasta que sobra es pot guardar per l'endemà sense problemes.
    Fins ben aviat ;)

    ResponElimina

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...