GROC LLIMONA

Vet aquí com qui llença pot perdre un tresor. Ho diu una persona que no guarda gaires coses, però m’adono que hi ha objectes que no tenen valor per nosaltres, però que hi ha altra gent que en farien meravelles.

 
Vam trobar aquest tamboret d’IKEA al carrer, abandonat. Es veia cansat de fer-lo servir. Entre dubtes el vam recollir i el vam guardar al garatge de casa dels meus pares. Finalment em vaig inspirar i el vaig pintar.






Vaig escollir una pintura plàstica brillant de color groc llimona. Havia de ser groc llimona, no groc i prou. El resultat m’agrada molt, el color ens alegra la vista i el menjador. És un tamboret multi usos, serveix per seure, de tauleta, d’escala… veieu, algú ho va llençar i nosaltres li hem donat una altra vida!
 





 
 

Recicleu!! ;)

 
Marina


2 comentaris:

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...