NOVA EDICIÓ DE SUSI SWEET DRESS


Noies i nois! Ja tenim data per a la nova edició del mercat Susi Sweet Dress! Tant si és el primer cop com si repetiu, no us podeu perdre el nou mercat de vestits vintage, que serà el 15 i 16 de març a la Casa Prat, al barri de Gràcia de Barcelona.
Una de les coses que més m’agrada d’aquest esdeveniment, a part dels productes que s’hi troben, és que cada cop s’ubica en un lloc diferent. Si l’últim va ser a l’Oratori de Sant Felip Nerí (també a Gràcia), aquest cop serà a la Casa Prat, un edifici residencial modernista construït entre 1888 i 1910 per Antoni Millàs. Són uns edificis tant bonics els modernistes...! i el Susi Sweet Dress és l’excusa ideal per a anar-hi!


Si voleu veure el nostre post sobre l’últim mercat i un vídeo on veureu com funciona el Susi Sweet Dress, cliqueu aquí. I si voleu també podeu entrar a la seva web, des d’aquí mateix.

Espero trobar-vos allí!




Ah, i canviant totalment de tema, us deixo aquest vídeo de Evanescence, de la cançó My Immortal. I us preguntareu perquè us la poso...de fet, no m’emociona massa la cançó però la setmana passada, per casualitat, el vaig veure a You Tube, i em vaig adonar que està gravat a Barcelona. Potser és box populi, però jo no en tenia ni idea i al veure-ho em va fer molta gràcia!


Fins aviat!!

Marina


0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada

Cullerades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...